Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Malin - 2 januari 2014 20:52

  Senaste sömnadsprojektet är denna egendesignade huvtröja.

Jag har utgått från grundmönster och ritat en egen modell.

Namn och fjärilar är utstansade, nu är det bara mitt märke som saknas SMÅKRYP.

Nu ska jag gå ut och sy en till storasyster, den blir svart och gul och färgen på namnet har jag inte valt än.


För ett par månader sedan köpte jag na symaskiner och efter det har det blivit så mycket roligare att sy, det kommer bli massor med nya kläder. Synd att det redan är fullt i barnens garderob:).




Av Malin - 2 januari 2014 20:42

Så bra gick det med en blogg;)
Nu blir det nya tag, jag och barnen har pysslat mycket sedan senaste inlägget.

På ett år hinns det med mycket pyssel.

Vi har Scrappat mycket i fotoalbum, vi gör ett till familjen och ett varsitt till tjejerna.

Det är kul och se korten dom scrappade med för ett år sedan och det dom gör nu. Vilken utveckling, det blir både fotoalbum och en resa genom deras sätt att vara kreativa.

Jag kommer lägga ut lite bilder från det gågna året men jag undviker att lägga personfoton så våra album går endast att följa via texten.

Presentation


Hej

Kul att du hittat min blogg. 

Jag som skriver heter som du säkert kan ana Malin.

Jag bor med min familj i en villa Dalarna sedan sommaren 2014. Huset vi köpte hade stora behov av renovering och trädgården är eftersatt.

Så fort tid och lu

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards